See tähendab, et Jumala edu on veelgi põrutavam. Tema edu ületas patu mõjud ja tegi enamgi.
See oli peamine salmis Rm 5:15, kus Paulus ütleb, et armuanniga ei ole nõnda nagu üleastumisega. Mil moel nad siis erinevad? Armuand on suurem kui kõik patu mõjud. Üks Piibli tõlge (The Revised English Bible) ütleb nii: „Jumala armuand on täiesti ebaproportsionaalne Aadama eksimuse kõrval. Sest kui ühe inimese eksimus tõi surma nii paljudele, siis on selle mõjust palju suurem Jumala arm ja and, mis tuli nii paljudeni ühe inimese, Jeesuse Kristuse kaudu.” Apostel jätkab armuanni paremuse näitamist 16. salmis: „Jällegi ei saa me võrrelda Jumala anni mõju selle ühe inimese patuga, sest kuriteole järgnes hukkamõistev kohtuotsus, aga eksimustele järgnev arm tõi õigeksmõistva otsuse” (REB).
Kui patu tagajärjed olid põrutavad, siis Jumala armuanni tagajärjed on veelgi põrutavamad. See and võidab patuprobleemi ja teeb veelgi enam. Patt ei ole viimane sõna, sest nagu väidab Paulus, muudab Jumala and kogu patustaja olemuse. See and annab võimaluse põgeneda. And avab tee, mis vabastab patuse kohtuotsuse karistusest. See and tagab patuse täieliku ja tasuta õigeksmõistmise. Sõna „armuand” (või „and”) on Kirjas roomlastele üsna tähelepanuväärne sõna. See esineb salmides 15–17 viis korda ning Rm 6:23 kohtame seda jällegi, kus Paulus ütleb, et igavene elu on Jumala armuand. Sõna „and” ei tähista mitte ainult pääste vabalt saamist, vaid ka seda, et anni vastuvõtja ei pea selle tasuks kangelaslikke pingutusi tegema Aadama patu pärandusest vabanemiseks. Me saame selle kingitusena Jumalalt Kristuse kaudu, kes on tasunud lunastuse hinna.
Jumala arm neile, kes seda vastu tahavad võtta, on palju suurem kui patt ja selle tagajärjed. Meie Jumal ei ole poolikute lahenduste Jumal. Ta on muretsenud meie igapäevaste vajaduste eest. See on hea sõnum, et armuand on suurem kui needus.