Mida Paulus mõtleb „lihalikkuse” all? Vaadakem lähemalt selle fraasi kasutust kontekstis. „Liha(likkus)/loomus” on Pauluse kirjades oluline mõiste. Kõigist 150 korrast, mil seda sõna on Uues Testamendis mainitud, kasutab Paulus seda 90 korda. Kuid ta tarvitab seda mitmes erinevas tähenduses. Rm 6:19 näiteks kasutab ta „loomus/liha” ihuliku nõrkuse väljendajana, mis viib moraalse nõrkuseni. Sama tähendus on sellel sõnal ka meie tänases tekstis. Seega, kui Paulus räägib kristlase lihalik olemisest mineviku vormis, viitab ta ajale, mil teda kontrollis patune loomus. Patust loomust iseloomustavad patukired. Rm 7:6 vastandab Paulus lihalik olemisele (Rm 7:5) elamise Vaimus. Esimene oli temal ja ka teistel kristlastel siis, kui nad elasid patu ülemvõimu all, kuid teine tuli õiguse võimule pääsemisega. Lihalik olemist (elamist lihas) ei tohi võrdsustada maapealse ihuliku elamisvormiga. Pigem räägib Paulus siin sellest, et kui roomlased olid elanud vastavalt oma langenud loomusele (patusele olemusele), siis tõstis käsk neis patukirgi ja nad kandsid vilja surmale.
Siinkohal võid endalt küsida, kuidas võivad millegi nii püha kaudu, nagu on seda Jumala käsk, tekkida patukired ja kanda inimestes vilja surmale? Selleks et saada vastust sellele küsimusele, peame minema tagasi ja vaatama, mida Paulus on juba Kirjas roomlastele varem Seaduse/käsu kohta öelnud. Rm 3:20 toob ta välja, et Seaduse ülesandeks oli patu identifitseerimine, Rm 4:15 lisab ta, et Seadus soetab viha ja üleastumist, ja Rm 5:20 väidab ta koguni, et Seadus suurendab pattu, sest toob patu tähenduse selgelt esile. Neil, kellel on Seadus selles tähenduses, on alus, millelt on võimalik rohkem asju patuna määratleda, kui neil, kellel Seadust ei ole. Aga siin, Rm 7:5 näib Paulus minevat veel kaugemale, väites, et Seaduse kaudu tekivad patukired. Kuidas? Mõtle hetkeks väikesele lapsele, kellele sa ütled: „Ei, ära seda puutu!” Mis on esimene asi, mida ta teeb? Üsna tihti sirutab ta ettevaatamatult oma sõrme välja, et katsuda seda keelatud objekti. Samal moel on ka need, kes on lihalikud, kiusatud astuma Jumalale vastu. Jumala lahenduseks on vaimulik uussünd, et inimesed ei elaks enam mitte lihalikult, vaid Vaimus.