Jeesus ei kartnud nimetada pattu selle õige nimega. Läbi aegade on variserid ja nende sarnased tahtnud määratleda pattu ainult kui seaduserikkumist, kui tegu. Kuid Jeesus teeb kristlaste jaoks sellisele määratlusele lõpu. Patt on kõigepealt sisemine. Seejärel on see väline.

Patul on mitu sisemist tahku. Esiteks on see võim, mis orjastab inimesi. See selgub Roomlastele 6:16, kus Paulus ütleb, et patu praktiseerijad on tegelikult selle orjad. Roomlastele 3:9 kinnitab, et inimesed on kõik „patu võimu all“. Välised patud pole midagi muud kui patuks nimetatava haiguse sümptomid. Kuid olulised pole sümptomid, vaid haigus ise.

Teiseks, patt on vaevu hoomatav. See petab meid ja viib eksitusse, tuues meie südamesse mõtte, et me ei olegi nii halvad, kui lihtsalt väldime patuseid tegusid. Paljud kõrgelt austatud mehed ja naised, kes kunagi abielu ei rikuks, jätkavad abielurikkuvat või mitte päris puhast vaimset elu. Paljud neist on seebiooperite, kollase ajakirjanduse või erootika lummavate visuaalsete või trükivormide poolehoidjad. Abielurikkujaid on palju.

Kolmandaks, patul on inimloomusele väärastav mõju. Nii on moonutatud Jumala heade andide, nagu seks ja teised isud, õiguspärast kasutamist. Selle tulemusena kasutatakse suurepäraseid ja hinnalisi kingitusi valesti.

Jeesus tuli meid vabastama patu orjastavast, väärastavast ja moonutavast mõjust. Tema armu evangeelium peab andma meile väe, et tagada vabadus patu võimu alt.

Jumal tahab mind täna aidata. Ta tahab sind täna aidata. Täna on meie päästepäev. Kutsume Teda oma südamesse ja ellu just praegu, et saaksime selle päeva Tema lähedal kõndida. Lähedus Temaga tähendab ka lähedasemat suhet abikaasa, vanemate, laste ja teistega. Koos Jumalaga tervenemine tähendab ka suhete tervenemist Tema teiste lastega. Sul ei saa olla üht ilma teiseta.